- Image 1

Instructions and tips for using the app for drivers

Shark-Taxi >

ІНСТРУКЦІЯ (РОЗ'ЯСНЕННЯ) ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ВОДІЯМИ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ SHARK TAXI

Ця інструкція є доповненням до УМОВ ВИКОРИСТАННЯ SHARK TAXI та покликана допомогти водіям ознайомитися з функціями інтерфейсу Мобільного додатку. Приписи та положення УМОВ ВИКОРИСТАННЯ є обов'язковими для всіх користувачів Мобільного додатку. Ви можете ознайомитися з актуальною редакцією УМОВ ВИКОРИСТАННЯ на сайті Shark Taxi та/або через Мобільний додаток. На відміну від положень і приписів УМОВ ВИКОРИСТАННЯ і ПОЛІТИКИ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ Shark Taxi, ця Інструкція носить роз'яснювальний характер.

Якщо Ви використовуєте Мобільний додаток в статусі Користувача категорії «Водій» (Постачальник), прийміть до відома нижчевикладені роз'яснення:

1. На екрані Ви бачите список доступних замовлень, які ще не забрав (не прийняв) жоден з водіїв. Всі замовлення за замовчуванням показані у радіусі 20 км від Вашого поточного місцезнаходження. Ви можете змінити це налаштування у розділі «Кабінет» підрозділ «Замовлення».

2. Всі замовлення в списку відображені в порядку віддаленості від вас: найближчий зверху, найдальший - внизу списку.

3. У списку замовлень в стислому вигляді зазначені час і граничні точки маршруту. Разом з тим, зупинок може бути більше. Також, клієнт може залишити важливі побажання щодо замовлення. Рекомендуємо не поспішати приймати замовлення і звернути увагу на текст побажання клієнта, якщо такий є (він завжди червоного кольору, розташовується під відправною точкою «А»).

4. Для прийняття замовлення досить натиснути відповідну кнопку і після цього підтвердити Вашу дію.

5. Примусово перезавантажити список замовлень, можна потягнувши пальцем за список до низу.

6. Кнопка «Вільний / Зайнятий» дає можливість, якщо Ви тимчасово зайняті, не виходячи з програми зупинити потік вхідних замовлень. Ви одноразово натискаєте на кнопку «Вільний», вона змінює колір на червоний і статус на «Зайнятий». Відповідно, коли Ви звільняєтесь, Ви натискаєте на кнопку повторно (бачите, що статус змінився на «Вільний») і Вам знову приходять замовлення.

7. Три крапки в правому верхньому кутку: кнопка для виклику спливаючого меню, для переходу в інші розділи програми. Також Ви можете перейти в інші розділи за допомогою «свайпа екрану» пальцем справа наліво.

8. Трохи нижче наводиться інформація про кількість замовлень по місту: скільки вільних і скільки всього. Праворуч знаходиться піктограма водія з цифрою поруч, яка відображає кількість водіїв, які перебувають в роботі на даний момент.

9. Коротка інформація щодо вільного замовлення включає:

- відстань від Вас до клієнта;

- час, на який слід подати автомобіль;

- тривалість маршруту від місця подачі до місця призначення;

- вартість поїздки.

ПРИЙНЯТТЯ ЗАМОВЛЕННЯ

1. Після того, як Ви прийняли замовлення, відкриваються його ключові деталі. Вони корисні тим, що містять всю необхідну інформацію про замовлення і клієнта: проміжні точки з адресами, якщо вони є, особливі побажання клієнта. Зручно і те, що, у разі наявності, видно фотографію клієнта. Відповідно, у разі наявності фотографії, Вам легше розпізнати клієнта і запросити його до салону автомобіля. Також звідси можна перейти на сторінку замовлення з картою, ознайомитися візуально із поточним місцезнаходженням клієнта.

2. Ви можете обрати один з двох способів побачити адреси на карті: за допомогою кнопки «Навігатор» або «Показати маршрут». Давайте оглянемо ці кнопки – що вони з себе представляють? Вони є Вашим гідом по замовленню і ведуть вас від Вашого місця розташування, до адреси подачі і далі по маршруту:

a. Натискаючи кнопку «Навігатор» , Вам надається можливість вибрати те місце, до якого Ви бажаєте дістатися у даний момент (якщо адрес кілька).

b. Якщо Ви скористаєтеся кнопкою «Показати маршрут», відкриється звичайна карта, яка побудує маршрут від Вашого місця розташування до місця розташування клієнта, а потім від точки посадки в точку призначення. У цьому ж вікні внизу Ви побачите кнопку «Дії».

3. Кнопка "Дії" містить корисні функції:

«На місці» - оповістити клієнта про те, що Ви прибули за ним, в тому випадку якщо не спрацювало автоматичне сповіщення за координатами.

«Нагадати клієнту» - кнопка стає активною, в разі якщо пройшло більше 7 хвилин, з моменту сповіщення клієнта про Ваше прибуття за адресою.

«Зустрів» - натискаєте в обов'язковому порядку після того як клієнт сів у автомобіль.

«Завершити» - натискаєте кнопку тільки по завершенню поїздки і коли клієнт з Вами розрахувався.

"Відмовитися від замовлення" - кнопка активна 1 хвилину з моменту прийняття замовлення.

КАБІНЕТ І НАЛАШТУВАННЯ

1. У цьому розділі відображається коротка інформація про Вас з можливістю перейти до режиму редагування профілю – для цього натисніть на кнопку із зображенням "шестерні" на вашому фото. Тепер Ви можете редагувати свою анкету, змінювати фотографію або інші поля аналогічно тому, як Ви це робили під час реєстрації. Як Ви помітили, екран згрупований по 4 ознаками аналогічно реєстраційним крокам. Щоб оновити кожен блок даних, виберіть відповідний розділ (категорію), внесіть зміни і натисніть кнопку "оновити профіль".

2. Для виходу з облікового запису необхідно перейти у режим редагування і натиснути на жовту іконку в правому верхньому кутку екрану.

3. У розділі «Замовлення» Ви можете виставити прийнятні фільтри за ціною замовлень, які Вам будуть приходити, за радіусом їх пошуку, за кінцевим пунктом.

4. У розділі «автозахвату» Ви вмикаєте або вимикаєте цю функцію, встановлюєте бажаний радіус.

5. У розділі «Сповіщення» Ви можете обрати відповідні звуки на різні функції програми, вимкнути або увімкнути вібросигнал.

6. У розділі «Інтерфейс» є вкрай корисна функція нічного режиму для водіїв, які працюють у нічний час доби.

7. У цьому ж розділі знаходиться кнопка «Вихід», що дозволяє зупинити використання програми та сповіщення про замовлення. Для Вашої зручності кнопка пристрою «назад» повертає Вас на основний екран «Робота».

Також, врахуйте, що кожне оновлення профілю відправляє заявку на модерацію Вашої анкети до служби підтримки Shark Taxi. Зміни набувають чинності, як і у випадку з реєстрацією, протягом 24 годин.

ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК

Якщо у Вас є питання стосовно використання Мобільного додатку Shark Taxi, зв'яжіться з нами за адресою електронної пошти – support@shark-taxi.com.

З повагою, команда Shark Taxi shark-taxi.ua