Значення думки клієнтів в сервісах таксі - Зображення 3
Shark-Taxi >Новини >

Як пасажири впливають на роботу сервісу таксі?

Як пасажири впливають на роботу сервісу таксі?

У сучасному світі транспортні можливості необхідні кожній людині. Потрібніше їх можуть бути тільки доступні способи замовлення транспортних послуг. Якщо у вас виникла необхідність пасажирської поїздки, перевезення вантажу або поїздки з маленькими дітьми, то скористайтеся додатком SHARK Taxi. Універсальний та багатофункціональний як додаток, так і сам сервіс, допоможуть вам у вирішенні багатьох транспортних завдань.

Сервіс SHARK Taxi в період розробки програми намагався врахувати усе необхідне для своїх клієнтів, і до цього дня ви можете помічати впровадження все більш актуальних нововведень. Але чи розглядали ви додаток сервісу як інструмент впливу та поліпшення даної системи? Давайте розглянемо ваші можливості, як пасажира, в контексті цілого сервісу з надання послуг таксі та іншого.



Значення думки клієнтів в сервісах таксі - Зображення 1

На що впливає думка пасажира?

Канали, за якими ви можете діяти, впливаючи на якість роботи сервісу — це оцінювання безпосередньо водіїв та заява про проблемні ситуації. Варто звернути на них увагу, оскільки саме так ваша думка зможе скорегувати роботу системи.

  • Оцінка якості роботи водіїв

Користуючись додатком, ви неодноразово могли помічати, як сервіс пропонує вам оцінити роботу конкретного водія, який реалізував ваше замовлення. Не варто ігнорувати цей момент, оскільки система дає вам можливість заявити про свою думку про водія та безпосередньо його роботу, вказати, що вам не сподобалося.

Ваша оцінка надалі братиме участь у формуванні рейтингу даного водія у всій системі, що говорить про вашу безпосередню участь у фільтрації неякісних кадрів. Оцінка, яку ви можете поставити, варіюється в значенні від 1-єї до 5-ти зірок.

Якщо у водія буде низька оцінка, безліч скарг та інших негативних моментів, він буде помічений командою сервісу SHARK Taxi, і негайно його дії будуть обмежені.



Значення думки клієнтів в сервісах таксі - Зображення 2

  • Констатація проблем

Якщо в процесі або після закінчення вашої поїздки виникли якісь неприємності, вам не просто можна, а й треба про них повідомити. Як це зробити:

  • Відкрийте додаток, відкрийте меню в лівому верхньому кутку екрану.
  • Відкрийте розділ "Історія замовлень", і переконайтеся, що у вас є вся інформація з приводу даної конкретної поїздки.
  • Поверніться до головного меню, відкрийте розділ "Допомога".
  • Перед вами відкриється діалогове вікно, в якому ви зможете повідомити все, що побажаєте, співробітнику сервісу SHARK Taxi.

Також, доступними способами повідомити про проблему є контактні дані сервісу. Зверніть увагу, що для повноцінного і швидкого вирішення проблеми необхідно максимально точно вказувати інформацію.

Дуже важливо, щоб ви сміливо висловлювали свою позицію з приводу роботи водіїв та сервісу в цілому, оскільки в багатьох непередбачених ситуаціях відіграє роль людський фактор, який в реальному часі ні команда сервісу, ні система, передбачити не може. Ви ж в свою чергу допоможете встановити критичність ситуації, або навпаки, відзначите кваліфікованість наших представників.

Здійснюйте поїздки разом з SHARK Taxi — будьте впевнені в якості, безпеці та комфорті!

01.10.2021
Інші новини Шарк
Показати більше новинПриховати