Найпопулярніші запитання та відповіді на них від Shark Taxi - Зображення 5

Допомога від
SHARK TAXI

Найпопулярніші запитання та відповіді на них від Shark Taxi - Зображення 1
Shark-Taxi >
Відповіді на найчастіші запитання
Загальні питання

У чому відмінність Шарк Таксі від інших служб таксі?

Ми працюємо без диспетчерів. Кожне замовлення надходить безпосередньо водієві - тому машини у нас подаються настільки швидко.

Які умови використання сервісу?

Дізнатися всі подробиці і прочитати угоду користувача ви можете при першому запуску додатку або зайшовши у розділ "Допомога" нашого сайту.

Як з вами зв'язатися?

Залишити відгук ви можете за допомогою спеціальної форми зворотного зв'язку або ж написавши нам на email. Також ви можете зателефонувати за вказаними внизу сторінки телефонами.

Допомога водіям

​Скільки коштує подача машини, 1 км проїзду по місту і міжмісто?

У розділі "Тарифи" ви можете детально ознайомитись з усіма актуальними розцінками на послуги таксі у вашому місті.

​Як відбувається зняття абонплати і відсотка від виконаного замовлення?

Зняття абонентської плати відбувається один раз на добу, в 6:00 за Києвом. Абонплата знімається за попередню добу і за умови, що ви виконали хоча б одне замовлення. Відсоток від виконаного замовлення знімається після його завершення.

​Як можна відмовитися від замовлення у разі, якщо не підходять умови його виконання або замовлення було прийняте помилково? Як зробити це, не втративши рейтинг?

Ви можете скористатися кнопкою "Зняти замовлення" або написати в чат "Допомога".

​Як розраховується очікування і зміни маршруту?

Одна хвилина очікування оцінюється у 1,5 гривні. Внести зміни у замовлення водій має можливість самостійно.

​Що робити, якщо програма неправильно розраховує кілометраж і тариф?

Необхідно зателефонувати до відділу техпідтримки і повідомити про наявну проблему, назвати початковий і кінцевий пункт, а також вірне відстань.

​Не завжди приходить сповіщення людям про те що машина на місці.

Якщо ви не впевнені, що клієнту прийшло сповіщення про те, що ви на місці, ви можете зателефонувати клієнтові самостійно або натиснути кнопку "Нагадати клієнту" - або ж зателефонувати диспетчеру і запитати, чи показує система, що ви на місці. В найближчому майбутньому вийде оновлення програми для водіїв, і ви зможете бачити необхідну інформацію самостійно.

​Як можна збільшити шрифт?

Збільшити шрифт можна у налаштуваннях додатку.

​Режими "день/ніч".

Функція додана.

Поворот екрану.

На даний момент ця функція працює на більшості планшетів. Якщо на вашому пристрої поворот екрану не здійснюється, переконливо просимо повідомити про це у техпідтримку.

​При реєстрації «викидає» з програми і пише "Помилка програми".

На даний момент ця несправність усунена при роботі на більшості пристроїв. Якщо на вашому пристрої ця проблема зберігається, прохання повідомити про це у техпідтримку.

​При завантаженні фото видає помилку "На жаль, додаток зупинилося".

Спробуйте заново пройти реєстрацію, але завантажити фото з меншим дозволом. Якщо проблема зберігається, прохання повідомити про це у техпідтримку і повідомити марку і модель телефону.

​Чи не надходить повідомлення про замовлення.

Необхідно перевірити всі налаштування програми (розділ "Замовлення"). Можливо, ви встановили налаштування фільтрів замовлень некоректно.

​Після виходу з додатку, воно все одно продовжує працювати і надсилати замовлення.

На даний момент помилка усунена.

​Частина назв вулиць російською, частина - на українському. Як це виправити?

Додаток Shark працює через різні карти у містах, тому відображення назв відповідає налаштуванням цих місцевих навігаторів.

В даний момент ведуться роботи з усунення цієї проблеми. Для Вашої зручності диспетчера дублюватимуть українські назви вулиць в коментарях російською мовою. В деталях замовлення ви можете натиснути на адресу клієнта і отримати точну інформацію російською.

​Для чого потрібен рейтинг?

Рейтинг водія бачить клієнт, який замовляє машину через додаток. Клієнт завжди вибере того водія, рейтинг якого вище, адже це - показник надійності автомобіля і хорошої роботи водія. Надалі водії з більш високим рейтингом будуть оплачувати нижчу комісію за замовлення, а також отримувати різні заохочення від таксі Shark.

​Як почати працювати з Таксі Шарк?

Все до межі просто. Досить встановити спеціальний додаток, посилання на яке є на головній сторінці, пройти реєстрацію і отримати схвалення облікового запису. Після цього ви відразу можете приступати до виконання замовлень.

​Як знімається абонентська плата за використання системи?

Абонентська плата знімається у фіксованому розмірі, щодоби. Гроші не знімаються, якщо за минулу добу ви не виконали жодного замовлення.

​Чому не приходить повідомлення, що клієнт скасував замовлення?

Приходить повідомлення завжди, можливо пропав інтернет або завис телефон. Якщо ви виявили збій, напишіть ваш позивний, марку / модель телефону, номер у розділ "Допомога".

​Що потрібно натиснути, щоб не приходили замовлення з інших районів?

У розділі "Особистий кабінет", вибрати "Замовлення" і "Радіус пошуку", і виставити необхідний кілометраж пошуку замовлень.

​При реєстрації проходить більше 12 годин, а смс з позивним не було. В чому причина?

Push-повідомлення, про те, що ви були активовані приходить на протязі 24 годин, після вашої реєстрації. Побачити який вам присвоїли позивний можна в розділі Кабінет.

​У програмі не працює кнопка дії, що робити?

Кнопка "Дія" не працює тільки в тому випадку, якщо замовлення водій не встиг підтвердити

​Чому Shark тягне більше інтернет метрів ніж інші програми?

Додаток Shark більш вдосконалене і багатофункціональна програма, відповідно споживає більше інтренет метрів і батареї. Команда Shark на даний момент займається оптимізацією додатки, щоб усунути цю проблему і найближчим часом буде оновлення, після чого ця проблема повинна піти.

​У фоновому режимі (наприклад, згорнути прогу і зателефонувати Клієнту) програма закривається. Як виправити?

Якщо програму згортати вона не закривається, значить її закрили, а не згорнули. Може ще бути що телефон не вистачає оперативної пам'яті і тому телефон примусово закриває або блокує додаток.

​Чи не приходять замовлення по автозахвату?

На даний момент принцип автозахвата працює наступним чином: при надходженні замовлення програма зчитує одноразово 12 найближчих водіїв, у яких включений режим «автозахвату» і пропонує кожному це замовлення, після чого замовлення падає у вільний ефір і відповідно ви думаєте що автозахвату не працює. Shark-команда розробляють новий принцип розподілу замовлень, де буде пропонуватися замовлення самому найближчому водієві з урахуванням його місця розташування, дорожньої обстановки, рейтингу водія в системі, побажання водія, марки авто і багатьох інших показників - замовлення буде розподіляти Робот автоматично!

​Коли будуть додавати за зупинку по дорозі?

На даний момент існує надбавки на проміжні адреси.

Що робити якщо поповнив не свій позивний?

Необхідно зателефонувати до відділу технічної підтримки назвати ваш позивний і позивний водія, якому ви випадково поповнили. Якщо ця інформація підтвердиться, вам переведуть кошти.

​Як внести клієнта в чорний список?

Необхідно передзвонити у відділ технічної підтримки, назвати номер замовлення і причину того, чому клієнт повинен бути занесений в чорний список.

​Що робити, якщо програма видає замовлення з району, де я не перебуваю?

Потрібно зайти спочатку в карту яка знаходиться в програмі в розділі "Робота" і перевірити чи не варто він фейковий локація, якщо стоїть то відключити якщо замовлення все одно приходять то потрібно відключити інтернет, відключити геолокацію і перезавантажити пристрій потім знову спочатку включити інтернет, потім місце розташування і зайти в програму.

​Які діють націнки в годину пік і під час поганої погоди?

На даний момент націнка виставляється вручну адміністрацією, але стоїть завдання, щоб націнка виставлялася автоматично РОБОТОМ при скупченні замовлень по певним районом чи містом в цілому.

​Чи потрібно створювати другий позивний, якщо не одна машина? (Наприклад, є легкова і мінівен)?

Так, але реєструватися потрібно на різні номери телефонів.

Чому пише вільних замовлень стільки-то, а жодного не видно?

Відображаються всі замовлення, які є в роботі. Туди входять замовлення, які пропонуються по автозахвату, по черзі одному водієві, і вільні замовлення по всьому місту, які видно всім.

​Якщо клієнт не відповідає, які дії?

Спробувати зателефонувати ще раз. Якщо клієнт продовжує не брати трубку – зателефонувати диспетчеру. Диспетчер спробує зателефонувати самостійно два рази. Якщо клієнт продовжує не брати трубку-диспетчер зробить відмову і занесе клієнта в чорний список.

​Якщо на замовлення водія приїхала інша машина з нашої фірми?

Необхідно зафіксувати номер замовлення, номер автомобіля водія, який приїхав на замовлення разом з вами і повідомити цю інформацію відділу техпідтримки. Можливо, водій приїхав на замовлення, не підтверджуючи його, таким чином вирішивши обдурити фірму і підставити вас. Якщо ця інформація підтверджується, вживаються заходи.

​Що робити якщо приїхав у віддалений район і автозахвату в цьому районі не реально отримати замовлення? як збільшити радіус автозахвата?

Автозахвату можна поставити максимум на 2 км. В такому випадку замовлення потрібно брати з вільного ефіру!

​Коли буде кнопка SOS?

Реалізація данного функціоналу ще розглядається.

Ваші пропозиції як вона повинна виглядати, де знаходиться і як працювати, надсилайте нам у розділ "Допомога" або на пошту support@shark-taxi.ua

Допомога клієнтам

​Як мені замовити Таксі Шарк?

Досить запустити на вашому телефоні наше клієнтську програму, ввести точку призначення і при необхідності вибрати додаткові опції. Ось і все: скоро ваше авто прибуде!

​Як ввести адресу для подачі таксі?

При запуску програма автоматично встановлює ваше місце розташування. Якщо вам потрібно поміняти місце подачі таксі, ви можете ввести адресу у текстовому полі у верхній частині екрану. Просто наберіть назву вулиці і номер будинку, а потім натисніть кнопку "ОК" для завершення.

​Чи можу я вказати точку подачі авто прямо на карті?

Зрозуміло: для цього досить натиснути іконку зліва від поля для введення адреси. Після цього досить вказати потрібну точку шляхом перетягування карти - і натиснути кнопку ще раз для підтвердження.

Корисні документи
Ми зібрали для вас всю необхідну документацію,
як для клієнтів, так і для водіїв.