Ми працюємо без диспетчерів. Кожне замовлення надходить безпосередньо водієві - тому машини у нас подаються настільки швидко.
Дізнатися всі подробиці і прочитати угоду користувача ви можете при першому запуску додатку або зайшовши у розділ "Допомога" нашого сайту.
Залишити відгук ви можете за допомогою спеціальної форми зворотного зв'язку або ж написавши нам на email. Також ви можете зателефонувати за вказаними внизу сторінки телефонами.
У розділі "Тарифи" ви можете детально ознайомитись з усіма актуальними розцінками на послуги таксі у вашому місті.
Зняття абонентської плати відбувається один раз на добу, в 6:00 за Києвом. Абонплата знімається за попередню добу і за умови, що ви виконали хоча б одне замовлення. Відсоток від виконаного замовлення знімається після його завершення.
Ви можете скористатися кнопкою "Зняти замовлення" або написати в чат "Допомога".
Одна хвилина очікування оцінюється у 1,5 гривні. Внести зміни у замовлення водій має можливість самостійно.
Необхідно зателефонувати до відділу техпідтримки і повідомити про наявну проблему, назвати початковий і кінцевий пункт, а також вірне відстань.
Якщо ви не впевнені, що клієнту прийшло сповіщення про те, що ви на місці, ви можете зателефонувати клієнтові самостійно або натиснути кнопку "Нагадати клієнту" - або ж зателефонувати диспетчеру і запитати, чи показує система, що ви на місці. В найближчому майбутньому вийде оновлення програми для водіїв, і ви зможете бачити необхідну інформацію самостійно.
Збільшити шрифт можна у налаштуваннях додатку.
Функція додана.
На даний момент ця функція працює на більшості планшетів. Якщо на вашому пристрої поворот екрану не здійснюється, переконливо просимо повідомити про це у техпідтримку.
На даний момент ця несправність усунена при роботі на більшості пристроїв. Якщо на вашому пристрої ця проблема зберігається, прохання повідомити про це у техпідтримку.
Спробуйте заново пройти реєстрацію, але завантажити фото з меншим дозволом. Якщо проблема зберігається, прохання повідомити про це у техпідтримку і повідомити марку і модель телефону.
Необхідно перевірити всі налаштування програми (розділ "Замовлення"). Можливо, ви встановили налаштування фільтрів замовлень некоректно.
На даний момент помилка усунена.
Додаток Shark працює через різні карти у містах, тому відображення назв відповідає налаштуванням цих місцевих навігаторів.
В даний момент ведуться роботи з усунення цієї проблеми. Для Вашої зручності диспетчера дублюватимуть українські назви вулиць в коментарях російською мовою. В деталях замовлення ви можете натиснути на адресу клієнта і отримати точну інформацію російською.
Рейтинг водія бачить клієнт, який замовляє машину через додаток. Клієнт завжди вибере того водія, рейтинг якого вище, адже це - показник надійності автомобіля і хорошої роботи водія. Надалі водії з більш високим рейтингом будуть оплачувати нижчу комісію за замовлення, а також отримувати різні заохочення від таксі Shark.
Все до межі просто. Досить встановити спеціальний додаток, посилання на яке є на головній сторінці, пройти реєстрацію і отримати схвалення облікового запису. Після цього ви відразу можете приступати до виконання замовлень.
Абонентська плата знімається у фіксованому розмірі, щодоби. Гроші не знімаються, якщо за минулу добу ви не виконали жодного замовлення.
Приходить повідомлення завжди, можливо пропав інтернет або завис телефон. Якщо ви виявили збій, напишіть ваш позивний, марку / модель телефону, номер у розділ "Допомога".
У розділі "Особистий кабінет", вибрати "Замовлення" і "Радіус пошуку", і виставити необхідний кілометраж пошуку замовлень.
Push-повідомлення, про те, що ви були активовані приходить на протязі 24 годин, після вашої реєстрації. Побачити який вам присвоїли позивний можна в розділі Кабінет.
Кнопка "Дія" не працює тільки в тому випадку, якщо замовлення водій не встиг підтвердити
Додаток Shark більш вдосконалене і багатофункціональна програма, відповідно споживає більше інтренет метрів і батареї. Команда Shark на даний момент займається оптимізацією додатки, щоб усунути цю проблему і найближчим часом буде оновлення, після чого ця проблема повинна піти.
Якщо програму згортати вона не закривається, значить її закрили, а не згорнули. Може ще бути що телефон не вистачає оперативної пам'яті і тому телефон примусово закриває або блокує додаток.
На даний момент принцип автозахвата працює наступним чином: при надходженні замовлення програма зчитує одноразово 12 найближчих водіїв, у яких включений режим «автозахвату» і пропонує кожному це замовлення, після чого замовлення падає у вільний ефір і відповідно ви думаєте що автозахвату не працює. Shark-команда розробляють новий принцип розподілу замовлень, де буде пропонуватися замовлення самому найближчому водієві з урахуванням його місця розташування, дорожньої обстановки, рейтингу водія в системі, побажання водія, марки авто і багатьох інших показників - замовлення буде розподіляти Робот автоматично!
На даний момент існує надбавки на проміжні адреси.
Необхідно зателефонувати до відділу технічної підтримки назвати ваш позивний і позивний водія, якому ви випадково поповнили. Якщо ця інформація підтвердиться, вам переведуть кошти.
Необхідно передзвонити у відділ технічної підтримки, назвати номер замовлення і причину того, чому клієнт повинен бути занесений в чорний список.
Потрібно зайти спочатку в карту яка знаходиться в програмі в розділі "Робота" і перевірити чи не варто він фейковий локація, якщо стоїть то відключити якщо замовлення все одно приходять то потрібно відключити інтернет, відключити геолокацію і перезавантажити пристрій потім знову спочатку включити інтернет, потім місце розташування і зайти в програму.
На даний момент націнка виставляється вручну адміністрацією, але стоїть завдання, щоб націнка виставлялася автоматично РОБОТОМ при скупченні замовлень по певним районом чи містом в цілому.
Так, але реєструватися потрібно на різні номери телефонів.
Відображаються всі замовлення, які є в роботі. Туди входять замовлення, які пропонуються по автозахвату, по черзі одному водієві, і вільні замовлення по всьому місту, які видно всім.
Спробувати зателефонувати ще раз. Якщо клієнт продовжує не брати трубку – зателефонувати диспетчеру. Диспетчер спробує зателефонувати самостійно два рази. Якщо клієнт продовжує не брати трубку-диспетчер зробить відмову і занесе клієнта в чорний список.
Необхідно зафіксувати номер замовлення, номер автомобіля водія, який приїхав на замовлення разом з вами і повідомити цю інформацію відділу техпідтримки. Можливо, водій приїхав на замовлення, не підтверджуючи його, таким чином вирішивши обдурити фірму і підставити вас. Якщо ця інформація підтверджується, вживаються заходи.
Автозахвату можна поставити максимум на 2 км. В такому випадку замовлення потрібно брати з вільного ефіру!
Реалізація данного функціоналу ще розглядається.
Ваші пропозиції як вона повинна виглядати, де знаходиться і як працювати, надсилайте нам у розділ "Допомога" або на пошту support@shark-taxi.ua
Досить запустити на вашому телефоні наше клієнтську програму, ввести точку призначення і при необхідності вибрати додаткові опції. Ось і все: скоро ваше авто прибуде!
При запуску програма автоматично встановлює ваше місце розташування. Якщо вам потрібно поміняти місце подачі таксі, ви можете ввести адресу у текстовому полі у верхній частині екрану. Просто наберіть назву вулиці і номер будинку, а потім натисніть кнопку "ОК" для завершення.
Зрозуміло: для цього досить натиснути іконку зліва від поля для введення адреси. Після цього досить вказати потрібну точку шляхом перетягування карти - і натиснути кнопку ще раз для підтвердження.