Ні для кого не секрет, що розвиток компаній, що надають послуги таксі, в наш час досяг значного рівня. На вулицях можна зустріти масу красивих брендованих авто, що виконують свої замовлення, що свідчить про великий попит на дану послугу.
Але далеко не всі поїздки проходять гладко, і у великій кількості випадків тому, що пасажири забувають про елементарні правила етикету, і допускають ряд неприємних помилок.
Розглянемо найчастіші причини розбіжностей з водієм, курйозних ситуацій та інших несподіваних поворотів:
Трапезувати в салоні таксі також неприйнятно, як і залишати після себе сміття. Пасажир повинен розуміти та усвідомити для себе, що салон авто - це робоче середовище для водія, яка відображає його рівень та ставлення до роботи. Стан чистоти салону значно впливає на його репутацію. І звичайно ж, будь-якому пасажиру було б неприємно сідати в брудний та неохайний салон, який залишили після себе минулі клієнти. Ставтеся з повагою до водія та пасажирів, які сядуть в авто після вас та перенесіть плани на обід в призначене для цього місце.
Дуже часто виникають ситуації, коли клієнт свідомо негативно та упереджено ставитися до водія, навіть якщо він тільки сів в авто. Зрозумійте, що грубе ставлення до водія в більшості випадків повернеться до вас з тієї ж реакцією. А якщо ви хочете провести поїздку спокійно та комфортно, варто проявити трохи ввічливості та поваги.
Непоодинокими є випадки, коли пасажири починають "лізти під руку", наполегливо вказуючи водієві, як йому краще їхати. Такі ситуації часто закінчуються конфліктами. Щоб уникнути негативних наслідків від поїздки варто утриматися від коментарів з приводу проїзду, навіть якщо ви орієнтуєтеся в цих краях краще, ніж будь-хто. Дозвольте водієві робити свою роботу, і тоді поїздка пройде спокійно.
У таких випадках краще всього попросити допомоги друзів або родичів, оскільки перебування в салоні таксі в нетверезому вигляді може спричинити за собою ряд проблем. Значно нетверезий пасажир з легкістю може створити конфлікт на рівному місці, перешкодити руху авто, зіпсувати салон і т.д. Щоб уникнути непередбачених ситуацій та переривання робочого ритму водія таксі варто утриматися від поїздки.
Подорож з дитиною - це завжди випробування, як для пасажира, так і для водія таксі. Особливо складною поїздка може видатися, якщо дитина починає вередувати та бавитися. У такому випадку, ви як відповідальний батько, не повинні заохочувати таку поведінку, а навпаки повинні її припинити. Це збереже в спокої вашу поїздку та вбереже вас від можливого псування майна салону та подальшого розгляду.
Не варто відволікати водія таксі від роботи, висловлюючи йому свої переживання: по-перше, він вам чужа людина, це не зовсім доречно, по-друге, ви можете настільки зайняти водія розмовами, що це може спричинити за собою несподівані наслідки, в особі дорожніх ситуацій.
Не варто вести себе так, ніби ви в машині самі - варто залишити обійми та поцілунки до слушного моменту. Емоції та почуття потрібно тримати при собі, принаймні при сторонніх людях.
Нерідким явищем є пропозиції пасажира повернути або проїхати в недозволеному місці, щоб швидше дістатися в потрібне місце. Варто нагадати, що подібні дії - це порушення ПДР, а отже - відповідальність за наслідки в цьому випадку понесе водій. Не підставляйте водія та дозвольте йому виконати своє замовлення.
"Як це ви не знаєте, де цей будинок/вулиця?" Кожен пасажир вважає, що водій повинен знати карту міста на зубок. Частково це правда, але не кожен пасажир бере до уваги стрімкий розвиток свого міста, утворення нових вулиць, перейменування старих і т.д. Є випадки, коли в одному місті знаходяться 2-3, а то і більше вулиць з однаковою назвою. Для того, щоб водій приїхав саме до вашого будинку, просто ввічливо уточніть своє місцезнаходження.
Це той вид ситуацій, коли в поспіху і при великій потребі пасажир замовляє таксі в декількох службах, розраховуючи, що поїде на машині, яка прибуде першою. В такому випадку пасажир проявляє неабияку безвідповідальність, оскільки не розуміє, що всі машини можуть приїхати одночасно. Так створиться конфлікт та витратиться дорогоцінний час як ваш, так і водіїв.
Це 10 найбільш поширених помилок та ситуацій з великого їх числа. А щоб запобігти їх, досить просто ввічливо та шанобливо ставитися один до одного, беручи до уваги всі тонкощі роботи водія таксі та необхідні умови для пасажира. Залишайтеся людьми, і ваші поїздки будуть проходити комфортніше, ніж ви припускали.