Правила поведінки водіїв у нестандартних ситуаціях - Зображення 4
Shark-Taxi >Новини >

Нестандартні ситуації та реакція водія на них

Нестандартні ситуації та реакція водія на них

Важливо розуміти, що робота водія таксі полягає не тільки в основній його функції — здійсненні поїздок, а й у можливості акуратно та професійно виходити зі складних та несподіваних ситуацій. Водій повинен знати, як правильно вийти з того чи іншого становища, а також постаратися визначити та запобігти неприємності ще до її виникнення. Для цього необхідно бути гранично спостережливим, відповідальним та знати певний план дій.

Правила поведінки водіїв у нестандартних ситуаціях - Зображення 1

Дії при неадекватній поведінці пасажира

Якщо таксі викликається за номером телефону, то оператор будь-якого сервісу може визначити, наскільки адекватною є людина, яка оформляє замовлення. Якщо оператор встановить, що клієнт неадекватний, він повинен відфільтрувати таке замовлення. Проте, в наш час таксі можна викликати і онлайн, тому можливість зустріти такого пасажира збільшується. І при зустрічі з пасажиром агресивним, нетверезим, що нецензурно виражається або навіть загрозливим, водій повинен знати, як вчинити.

Перше та головне — зверніться до оператора сервісу. Якщо ви бачите, що у ваш автомобіль сідає клієнт неадекватного характеру, у відверто нетверезому вигляді тощо, ви маєте право відмовитись від виконання даного замовлення. Повідомте оператора про проблему і причини, з яких ви відмовляєтеся від подорожі, краще зробити це якнайшвидше.

Зовсім інший випадок — це якщо пасажир поводиться так вже під час поїздки. Тоді водій має діяти так:

  • повідомляємо оператора сервісу про інцидент, уточнюємо поточні координати, говоримо пасажиру, що у вас є його дані — така заява часто протвережує свідомість клієнта і він заспокоюється;
  • якщо не допомагають спроби заспокоїти пасажира і ви відчуваєте загрозу безпеці, намагаємося зупинитися в людному місці або біля посту поліції, привертаючи увагу оточуючих — пасажир може швидко втратити інтерес до подібних правопорушень.

Правила поведінки водіїв у нестандартних ситуаціях - Зображення 2

Дії за відмови оплати за послугу

Такі випадки трапляються нерідко, тому водієві важливо зберігати концентрацію та діяти таким чином:

  • зверніться до оператора сервісу, який може постаратися врегулювати конфлікт;
  • якщо пасажир подорожує з особистим багажем — не віддавайте його, доки він не розплатиться за послуги.

Правила поведінки водіїв у нестандартних ситуаціях - Зображення 3

Правильна поведінка під час потрапляння в ДТП

На жаль, транспортний потік — річ непередбачувана, і дорожньо-транспортні пригоди можуть траплятися і з таксі. Як правильно реагувати водієві під час ДТП:

  • Зупиніться, увімкніть аварійний сигнал, не переміщуйте авто з місця інциденту та викличте поліцію.
  • Оцініть ситуацію, з'ясуйте чи є постраждалі, надайте першу медичну допомогу та викличте швидку.
  • Якщо ви та пасажир у ДТП не постраждали — викличте йому нову машину, щоб доставити до безпечного місця.

Автопідстава та дії водія

Водій таксі може зіткнутися зі зловмисниками. У такій ситуації головне концентрація, впевненість, самовладання. Зверніться до поліції, страхової, до друзів, які змогли б допомогти. Говоріть голосно і впевнено, не дайте зловмисникам залякати вас, не піддавайтеся на вмовляння та прохання переставити авто. Запам'ятайте та повідомте прикмети та номер машини, яку підозрюєте в автопідставі.

Якщо ви дійсно зустрінете зловмисників такого характеру, то показавши їм, що ви викликаєте поліцію, ви вже забезпечите собі та пасажирові відносну безпеку, оскільки зустрічатися представниками поліції зловмисникам не є резонним. Після обов'язково повідомте відомості поліцейським, а для пасажира викличте іншу машину.

Залишайтеся пильними і дійте розумно в будь-якій нестандартній ситуації!

05.03.2022
Інші новини Шарк
Показати більше новинПриховати