Поїздки на таксі зробили наше повсякденне життя більш мобільною і комфортною. Через високий попит транспортні компанії прагнуть підвищувати рівень сервісу та наймають кваліфікованих водіїв, які дотримуються субординації. Однак нерідко пасажири самі порушують етикет, що призводить до конфліктних ситуацій та зниження рейтингу водія. Тут розповімо про те, як вести себе в таксі, щоб зберегти приємні враження від поїздки.
Завжди приємно сісти в чисту машину, в якій не залишилося слідів від попередніх пасажирів. Тому намагайтеся не смітити в машині. Не використовуйте кишені дверей та сидінь в якості сміттєвого бака.
Вже давно доведено, що пасивне куріння завдає такої ж шкоди організму, як активне. Крім того, тютюновий дим вбирається в оббивку сидінь та провокує неприємний запах в салоні. Тому по можливості не паліть в таксі, а краще зовсім відмовтеся від шкідливої звички.
Одним з найстрашніших звуків для водіїв є гуркіт дверцят, що закриваються. Це не тільки доставляє неприємні відчуття, але й стає причиною поломок. Тому наступного разу, перш ніж грюкнути дверима, подумайте про те, у скільки водієві обійдеться її ремонт.
Якщо вас не влаштовує музика в салоні, ввічливо попросіть водія зменшити гучність. Ні в якому разі не критикуйте її і тим більше не намагайтеся перемикати приймач самостійно.
Знання правил дорожніх рухів – безцінне. Однак, сідаючи в таксі, довірте керування автомобілем водієві. Не варто лізти до нього з порадами та повчаннями. Це як мінімум некультурно, як максимум - небезпечно.
Якщо поїздка включає кілька зупинок, обговорюйте це заздалегідь або уточнюйте в мобільному додатку. Не робіть цього на ходу, коли водій вже вибрав оптимальний маршрут.
Замовляючи машину через мобільний додаток, переконайтеся, що кінцева точка вказана правильно. Так вам не доведеться з'ясовувати стосунки з водієм та йти метри пішки.
Лайка та гучне з'ясування відносин по телефону відволікають водія від дороги. Якщо при цьому сильно жестикулювати, стукати по сидіннях, використовувати нецензурні слова, можна спровокувати конфлікт.
Як і з'ясування відносин, стогони та прицмокування варто залишити за межами автомобіля. Заднє сидіння таксі – не найзручніше та гігієнічне місце для побачень.
При замовленні таксі вартість поїздки оголошується заздалегідь. У вас є як мінімум 5 хв на те, щоб розміняти крупні купюри. В крайньому випадку, заздалегідь попередьте про це або скористайтеся безконтактним платежами.
Нетверезий пасажир – серйозна перешкода на дорозі. По-перше, ви можете відволікати водія розмовами про життя. По-друге, поїздка може викликати фізіологічну реакцію з боку вашого організму. По-третє, ви можете заснути в дорозі або забути розплатитися.
Якщо ви втомилися від докучливих родичів та злобного начальника, поговоріть про це з психологом. Не обов'язково ділитися повсякденними проблемами з водієм.
Транспортні компанії намагаються швидко знаходити вільний автомобіль та подавати його до ваших дверей. Намагайтеся цінувати час водія та виходити відразу після отримання повідомлення, а краще – завчасно.
Поїздка на таксі може бути комфортною для всіх її учасників. Потрібно лише пам'ятати, що автомобіль – це робоче місце водія, до якого не варто лізти зі своїми проблемами та непотрібними порадами. Дотримуйтесь елементарних правил етикету, і кожна поїздка буде залишати після себе тільки приємні враження.