SHARK TAXI

Допомога від
SHARK TAXI

Найпопулярніші запитання та відповіді на них від Shark Taxi - Зображення 1
Shark-Taxi >
Відповіді на найчастіші запитання
Загальні питання

У чому відмінність Шарк Таксі від інших служб таксі?

Ми працюємо без диспетчерів. Кожне замовлення надходить безпосередньо водієві - тому машини у нас подаються настільки швидко.

Які умови використання сервісу?

Дізнатися всі подробиці і прочитати угоду користувача ви можете при першому запуску додатку або зайшовши у розділ "Допомога" нашого сайту.

Як з вами зв'язатися?

Залишити відгук ви можете за допомогою спеціальної форми зворотного зв'язку або ж написавши нам на email. Також ви можете зателефонувати за вказаними внизу сторінки телефонами.

Допомога водіям

​Скільки коштує подача машини, 1 км проїзду по місту і міжмісто?

У розділі "Тарифи" ви можете детально ознайомитись з усіма актуальними розцінками на послуги таксі у вашому місті.

​Як відбувається зняття абонплати і відсотка від виконаного замовлення?

Зняття абонентської плати відбувається один раз на добу, в 6:00 за Києвом. Абонплата знімається за попередню добу і за умови, що ви виконали хоча б одне замовлення. Відсоток від виконаного замовлення знімається після його завершення.

​Як можна відмовитися від замовлення у разі, якщо не підходять умови його виконання або замовлення було прийняте помилково? Як зробити це, не втративши рейтинг?

Ви можете скористатися кнопкою "Зняти замовлення" або написати в чат "Допомога".

​Як розраховується очікування і зміни маршруту?

Одна хвилина очікування оцінюється у 1,5 гривні. Внести зміни у замовлення водій має можливість самостійно.

​Що робити, якщо програма неправильно розраховує кілометраж і тариф?

Необхідно зателефонувати до відділу техпідтримки і повідомити про наявну проблему, назвати початковий і кінцевий пункт, а також вірне відстань.

​Не завжди приходить сповіщення людям про те що машина на місці.

Якщо ви не впевнені, що клієнту прийшло сповіщення про те, що ви на місці, ви можете зателефонувати клієнтові самостійно або натиснути кнопку "Нагадати клієнту" - або ж зателефонувати диспетчеру і запитати, чи показує система, що ви на місці. В найближчому майбутньому вийде оновлення програми для водіїв, і ви зможете бачити необхідну інформацію самостійно.

​Як можна збільшити шрифт?

Збільшити шрифт можна у налаштуваннях додатку.

​Режими "день/ніч".

Функція додана.

Поворот екрану.

На даний момент ця функція працює на більшості планшетів. Якщо на вашому пристрої поворот екрану не здійснюється, переконливо просимо повідомити про це у техпідтримку.

​Чи не надходить повідомлення про замовлення.

Необхідно перевірити всі налаштування програми (розділ "Замовлення"). Можливо, ви встановили налаштування фільтрів замовлень некоректно.

​Після виходу з додатку, воно все одно продовжує працювати і надсилати замовлення.

На даний момент помилка усунена.

​Для чого потрібен рейтинг?

Рейтинг водія бачить клієнт, який замовляє машину через додаток. Клієнт завжди вибере того водія, рейтинг якого вище, адже це - показник надійності автомобіля і хорошої роботи водія. Надалі водії з більш високим рейтингом будуть оплачувати нижчу комісію за замовлення, а також отримувати різні заохочення від таксі Shark.

​Як почати працювати з Таксі Шарк?

Все до межі просто. Досить встановити спеціальний додаток, посилання на яке є на головній сторінці, пройти реєстрацію і отримати схвалення облікового запису. Після цього ви відразу можете приступати до виконання замовлень.

​Як знімається абонентська плата за використання системи?

Абонентська плата знімається у фіксованому розмірі, щодоби. Гроші не знімаються, якщо за минулу добу ви не виконали жодного замовлення.

​Чому не приходить повідомлення, що клієнт скасував замовлення?

Приходить повідомлення завжди, можливо пропав інтернет або завис телефон. Якщо ви виявили збій, напишіть ваш позивний, марку / модель телефону, номер у розділ "Допомога".

​При реєстрації проходить більше 12 годин, а смс з позивним не було. В чому причина?

Push-повідомлення, про те, що ви були активовані приходить на протязі 24 годин, після вашої реєстрації. Побачити який вам присвоїли позивний можна в розділі Кабінет.

​У програмі не працює кнопка дії, що робити?

Кнопка "Дія" не працює тільки в тому випадку, якщо замовлення водій не встиг підтвердити

​Чому Shark тягне більше інтернет метрів ніж інші програми?

Додаток Shark більш вдосконалене і багатофункціональна програма, відповідно споживає більше інтренет метрів і батареї. Команда Shark на даний момент займається оптимізацією додатки, щоб усунути цю проблему і найближчим часом буде оновлення, після чого ця проблема повинна піти.

​Чи не приходять замовлення по автозахвату?

На даний момент принцип автозахвата працює наступним чином: при надходженні замовлення програма зчитує одноразово 12 найближчих водіїв, у яких включений режим «автозахвату» і пропонує кожному це замовлення, після чого замовлення падає у вільний ефір і відповідно ви думаєте що автозахвату не працює. Shark-команда розробляють новий принцип розподілу замовлень, де буде пропонуватися замовлення самому найближчому водієві з урахуванням його місця розташування, дорожньої обстановки, рейтингу водія в системі, побажання водія, марки авто і багатьох інших показників - замовлення буде розподіляти Робот автоматично!

​Коли будуть додавати за зупинку по дорозі?

На даний момент існує надбавки на проміжні адреси.

Що робити якщо поповнив не свій позивний?

Необхідно зателефонувати до відділу технічної підтримки назвати ваш позивний і позивний водія, якому ви випадково поповнили. Якщо ця інформація підтвердиться, вам переведуть кошти.

​Як внести клієнта в чорний список?

Необхідно передзвонити у відділ технічної підтримки, назвати номер замовлення і причину того, чому клієнт повинен бути занесений в чорний список.

​Що робити, якщо програма видає замовлення з району, де я не перебуваю?

Потрібно зайти спочатку в карту яка знаходиться в програмі в розділі "Робота" і перевірити чи не варто він фейковий локація, якщо стоїть то відключити якщо замовлення все одно приходять то потрібно відключити інтернет, відключити геолокацію і перезавантажити пристрій потім знову спочатку включити інтернет, потім місце розташування і зайти в програму.

​Які діють націнки в годину пік і під час поганої погоди?

На даний момент націнка виставляється вручну адміністрацією, але стоїть завдання, щоб націнка виставлялася автоматично РОБОТОМ при скупченні замовлень по певним районом чи містом в цілому.

​Чи потрібно створювати другий позивний, якщо не одна машина? (Наприклад, є легкова і мінівен)?

Так, але реєструватися потрібно на різні номери телефонів.

​Якщо клієнт не відповідає, які дії?

Спробувати зателефонувати ще раз. Якщо клієнт продовжує не брати трубку - скористайтеся кнопкою "Зняти замовлення".

Як відбувається нарахування компенсації за зняте замовлення?

Компенсація за скасоване замовлення в розмірі 10 балів нараховується в порядку черги, за умови того, що була натиснута команда "На місці".

Яка комісія за замовлення?

З інформацією Ви можете ознайомитись самостійно в додатку, у розділі "Інфо" - "Тарифи"

Чому заблокований профіль? Прохання активувати профіль. Питання як замінити авто/фото. Прохання активації нового водія

Причина відключення відображається на екрані "Робота", якщо у Вас виникають питання, завжди можете написати в розділ: "Допомога".

Активація профілю відбувається в порядку черги при заповненні 100% інформації.

Для заміни інформації про автомобіль необхідно перейти в «Особистий Кабінет» - «Жовта шестерінка» - «Дані про машину», після внесення змін натиснути - «Оновити».

Що таке замовлення по бонусах, промокодом, що таке доплати та підвищений тариф?

Шаркобонуси - це аналог безготівки.

"Оплата бонусами" - це означає, що з клієнта Ви готівку не берете, кошти надходять на Ваш баланс після завершення замовлення.

«Промокод» - це знижка, яку надає компанія клієнту за свій рахунок, різниця приходить Вам на баланс після завершення замовлення.

«Доплата за замовлення» - це відображення знижки, якою скористався клієнт.

«Підвищено тариф» - це відображення націнки на вільні замовлення, на погану дорогу, підвищений попит.

Прохання перерахувати замовлення + (не вірно вказана точка А)

Всі зміни Ви вносите самостійно: кнопка «Дія» - «Перерахувати замовлення». Якщо не вірно вказана точка подачі або необхідно перерахувати замовлення в меншу сторону, будь ласка, зверніться до розділу «Допомога».

Як часто виводяться кошти на карту, як поповнити баланс за допомогою карти.

Заявки на вивід схвалюються в будні дні з 09:00 до 18:00 з понеділка по п'ятницю.

Виведення коштів - "Особистий Кабінет" - "Фінансова Історія" - Заявки на вивід - "Вивід коштів", виводити можна 1 раз на добу, максимальна сума 300 гривень.

Поповнення коштів з карти - Особистий Кабіент - Фінансова Історія - Значок монетки в правому нижньому кутку екрану.

Що означає штраф про перевищення часу подачі на замовлення і чи можна його повернути?

Списання балів за перевищення часу подачі авто (15 хвилин), відбувається автоматично і поверненню штрафи не підлягають.

Некоректно відображається статистика

Статистика успішно виконаних замовлень відображається за попередню добу, розраховується з 6 до 6 ранку.

Що робити, якщо сталася конфліктна ситуація з клієнтом?

Якщо у Вас сталася конфліктна ситуація з клієнтом, будь ласка, відразу зверніться до розділу «Допомога», щоб ми могли врегулювати конфлікт, відео з реєстратора вітається.

Чи можна змінити оцінку клієнта?

Змінити виставлену оцінку технічно неможливо, клієнт має право поставити ту оцінку, яку вважає правильною.

Клієнт забув речі в авто

1. Після кожного клієнта необхідно оглянути салон на предмет забутих речей.

2. У разі, якщо Ви виявили речі, що не належать вам - не приймайте наступне замовлення.

3. Якомога швидше зв'яжіться з відділом контролю якості в додатку в розділі «Допомога».

4. Чекайте з'єднання з клієнтом, щоб обговорити як повернути забуту клієнтом річ. Щоб уникнути подібних ситуацій потрібно регулярно оглядати салон після кожного пасажира та нагадувати клієнтам по закінченню поїздки - перевірити чи всі речі вони забрали.

Змініть колір шрифту, нічого не видно! Фон жовтий, а шрифт рожевий.

Вам необхідно зайти в налаштування телефону і вибрати: «Теми» - «Темний режим» - «Додатково» - «Окремі додатки», виставити повзунок на додатку Shark Driver.

Після цього дана тема не буде поширюватися на наш додаток.

Допомога клієнтам

​Як мені замовити Таксі Шарк?

Досить запустити на вашому телефоні наше клієнтську програму, ввести точку призначення і при необхідності вибрати необхідний тариф. Ось і все: скоро ваше авто прибуде!

​Як ввести адресу для подачі таксі?

При запуску програма автоматично встановлює ваше місце розташування. Якщо вам потрібно поміняти місце подачі таксі, ви можете ввести адресу у текстовому полі у верхній частині екрану. Просто наберіть назву вулиці і номер будинку, а потім натисніть кнопку "ОК" для завершення.

​Чи можу я вказати точку подачі авто прямо на карті?

На карті можна вибрати адресу піном, далі він буде зафіксований в точках маршруту.

Корисні документи
Ми зібрали для вас всю необхідну документацію,
як для клієнтів, так і для водіїв.


Залишилися питання?
Поставте їх нам!
Введіть ваше запитання *
Закрити попап
Ми дбаємо про вашу конфіденційність
Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку “Погодитися”, щоб дати згоду на використання файлів cookies. Детальніше можна ознайомитися на сторінці: Угода користувача.
Погодитися