Ми працюємо без диспетчерів. Кожне замовлення надходить безпосередньо водієві - тому машини у нас подаються настільки швидко.
Дізнатися всі подробиці і прочитати угоду користувача ви можете при першому запуску додатку або зайшовши у розділ "Допомога" нашого сайту.
Залишити відгук ви можете за допомогою спеціальної форми зворотного зв'язку або ж написавши нам на email. Також ви можете зателефонувати за вказаними внизу сторінки телефонами.
У розділі "Тарифи" ви можете детально ознайомитись з усіма актуальними розцінками на послуги таксі у вашому місті.
Зняття абонентської плати відбувається один раз на добу, в 6:00 за Києвом. Абонплата знімається за попередню добу і за умови, що ви виконали хоча б одне замовлення. Відсоток від виконаного замовлення знімається після його завершення.
Ви можете скористатися кнопкою "Зняти замовлення" або написати в чат "Допомога".
Одна хвилина очікування оцінюється у 1,5 гривні. Внести зміни у замовлення водій має можливість самостійно.
Необхідно зателефонувати до відділу техпідтримки і повідомити про наявну проблему, назвати початковий і кінцевий пункт, а також вірне відстань.
Якщо ви не впевнені, що клієнту прийшло сповіщення про те, що ви на місці, ви можете зателефонувати клієнтові самостійно або натиснути кнопку "Нагадати клієнту" - або ж зателефонувати диспетчеру і запитати, чи показує система, що ви на місці. В найближчому майбутньому вийде оновлення програми для водіїв, і ви зможете бачити необхідну інформацію самостійно.
Збільшити шрифт можна у налаштуваннях додатку.
Функція додана.
На даний момент ця функція працює на більшості планшетів. Якщо на вашому пристрої поворот екрану не здійснюється, переконливо просимо повідомити про це у техпідтримку.
Необхідно перевірити всі налаштування програми (розділ "Замовлення"). Можливо, ви встановили налаштування фільтрів замовлень некоректно.
На даний момент помилка усунена.
Рейтинг водія бачить клієнт, який замовляє машину через додаток. Клієнт завжди вибере того водія, рейтинг якого вище, адже це - показник надійності автомобіля і хорошої роботи водія. Надалі водії з більш високим рейтингом будуть оплачувати нижчу комісію за замовлення, а також отримувати різні заохочення від таксі Shark.
Все до межі просто. Досить встановити спеціальний додаток, посилання на яке є на головній сторінці, пройти реєстрацію і отримати схвалення облікового запису. Після цього ви відразу можете приступати до виконання замовлень.
Абонентська плата знімається у фіксованому розмірі, щодоби. Гроші не знімаються, якщо за минулу добу ви не виконали жодного замовлення.
Приходить повідомлення завжди, можливо пропав інтернет або завис телефон. Якщо ви виявили збій, напишіть ваш позивний, марку / модель телефону, номер у розділ "Допомога".
Push-повідомлення, про те, що ви були активовані приходить на протязі 24 годин, після вашої реєстрації. Побачити який вам присвоїли позивний можна в розділі Кабінет.
Кнопка "Дія" не працює тільки в тому випадку, якщо замовлення водій не встиг підтвердити
Додаток Shark більш вдосконалене і багатофункціональна програма, відповідно споживає більше інтренет метрів і батареї. Команда Shark на даний момент займається оптимізацією додатки, щоб усунути цю проблему і найближчим часом буде оновлення, після чого ця проблема повинна піти.
На даний момент принцип автозахвата працює наступним чином: при надходженні замовлення програма зчитує одноразово 12 найближчих водіїв, у яких включений режим «автозахвату» і пропонує кожному це замовлення, після чого замовлення падає у вільний ефір і відповідно ви думаєте що автозахвату не працює. Shark-команда розробляють новий принцип розподілу замовлень, де буде пропонуватися замовлення самому найближчому водієві з урахуванням його місця розташування, дорожньої обстановки, рейтингу водія в системі, побажання водія, марки авто і багатьох інших показників - замовлення буде розподіляти Робот автоматично!
На даний момент існує надбавки на проміжні адреси.
Необхідно зателефонувати до відділу технічної підтримки назвати ваш позивний і позивний водія, якому ви випадково поповнили. Якщо ця інформація підтвердиться, вам переведуть кошти.
Необхідно передзвонити у відділ технічної підтримки, назвати номер замовлення і причину того, чому клієнт повинен бути занесений в чорний список.
Потрібно зайти спочатку в карту яка знаходиться в програмі в розділі "Робота" і перевірити чи не варто він фейковий локація, якщо стоїть то відключити якщо замовлення все одно приходять то потрібно відключити інтернет, відключити геолокацію і перезавантажити пристрій потім знову спочатку включити інтернет, потім місце розташування і зайти в програму.
На даний момент націнка виставляється вручну адміністрацією, але стоїть завдання, щоб націнка виставлялася автоматично РОБОТОМ при скупченні замовлень по певним районом чи містом в цілому.
Так, але реєструватися потрібно на різні номери телефонів.
Спробувати зателефонувати ще раз. Якщо клієнт продовжує не брати трубку - скористайтеся кнопкою "Зняти замовлення".
Компенсація за скасоване замовлення в розмірі 10 балів нараховується в порядку черги, за умови того, що була натиснута команда "На місці".
З інформацією Ви можете ознайомитись самостійно в додатку, у розділі "Інфо" - "Тарифи"
Причина відключення відображається на екрані "Робота", якщо у Вас виникають питання, завжди можете написати в розділ: "Допомога".
Активація профілю відбувається в порядку черги при заповненні 100% інформації.
Для заміни інформації про автомобіль необхідно перейти в «Особистий Кабінет» - «Жовта шестерінка» - «Дані про машину», після внесення змін натиснути - «Оновити».
Шаркобонуси - це аналог безготівки.
"Оплата бонусами" - це означає, що з клієнта Ви готівку не берете, кошти надходять на Ваш баланс після завершення замовлення.
«Промокод» - це знижка, яку надає компанія клієнту за свій рахунок, різниця приходить Вам на баланс після завершення замовлення.
«Доплата за замовлення» - це відображення знижки, якою скористався клієнт.
«Підвищено тариф» - це відображення націнки на вільні замовлення, на погану дорогу, підвищений попит.
Всі зміни Ви вносите самостійно: кнопка «Дія» - «Перерахувати замовлення». Якщо не вірно вказана точка подачі або необхідно перерахувати замовлення в меншу сторону, будь ласка, зверніться до розділу «Допомога».
Заявки на вивід схвалюються в будні дні з 09:00 до 18:00 з понеділка по п'ятницю.
Виведення коштів - "Особистий Кабінет" - "Фінансова Історія" - Заявки на вивід - "Вивід коштів", виводити можна 1 раз на добу, максимальна сума 300 гривень.
Поповнення коштів з карти - Особистий Кабіент - Фінансова Історія - Значок монетки в правому нижньому кутку екрану.
Списання балів за перевищення часу подачі авто (15 хвилин), відбувається автоматично і поверненню штрафи не підлягають.
Статистика успішно виконаних замовлень відображається за попередню добу, розраховується з 6 до 6 ранку.
Якщо у Вас сталася конфліктна ситуація з клієнтом, будь ласка, відразу зверніться до розділу «Допомога», щоб ми могли врегулювати конфлікт, відео з реєстратора вітається.
Змінити виставлену оцінку технічно неможливо, клієнт має право поставити ту оцінку, яку вважає правильною.
1. Після кожного клієнта необхідно оглянути салон на предмет забутих речей.
2. У разі, якщо Ви виявили речі, що не належать вам - не приймайте наступне замовлення.
3. Якомога швидше зв'яжіться з відділом контролю якості в додатку в розділі «Допомога».
4. Чекайте з'єднання з клієнтом, щоб обговорити як повернути забуту клієнтом річ. Щоб уникнути подібних ситуацій потрібно регулярно оглядати салон після кожного пасажира та нагадувати клієнтам по закінченню поїздки - перевірити чи всі речі вони забрали.
Вам необхідно зайти в налаштування телефону і вибрати: «Теми» - «Темний режим» - «Додатково» - «Окремі додатки», виставити повзунок на додатку Shark Driver.
Після цього дана тема не буде поширюватися на наш додаток.
Досить запустити на вашому телефоні наше клієнтську програму, ввести точку призначення і при необхідності вибрати необхідний тариф. Ось і все: скоро ваше авто прибуде!
При запуску програма автоматично встановлює ваше місце розташування. Якщо вам потрібно поміняти місце подачі таксі, ви можете ввести адресу у текстовому полі у верхній частині екрану. Просто наберіть назву вулиці і номер будинку, а потім натисніть кнопку "ОК" для завершення.
На карті можна вибрати адресу піном, далі він буде зафіксований в точках маршруту.